fredag 18. januar 2013

Endelig

Får jeg til å legge inn bilder igjen. Fulgte et råd om å først legge bildene over til Picasa - litt tungvindt, men det går!

Det har vært så kaldt i det siste - men mye sol. Og om en kler godt på seg, så er det godt og friskt med en gåtur!
På den ene turen så jeg faktisk en hel skokk med sidensvanser, synes de er så søte. Fine avbalanserte farger, hentesveis - og så knallgult på bakerst på stjerten... hihi


Var å kjøpte meg en ny bok i dag. Notabene er jo konkurs, så på den i nærområdet her har 30% på alle varer. Kjøpte den nyeste med Tom Egeland. Bare så synd jeg ikke kan fordype meg i den i helga, men da får vi besøk. Men koselig det også da.

I forrige uke leste jeg de tre bøkene i 50 shades. Jeg hører vel til den lille delen som synes de er litt oppskrytt og småkjedelig. Ingen ordentlige spenningspunkter, bare en endeløs rekke med orgasmer...kniis ;-)

Nei, nå skal jeg hive meg rundt og ta siste del av rydding av hus - må jo det når det er helgebesøk! Har kjøpt nyyydelie rosa tulipaner  - og bra er det, for jeg klarte bare å holde liv i primulaen i 2 uker.... Kamera er til lading, så da får dere heller se de fine hvite jeg hadde tidligere.

Goood helg alle sammen!!!


13 kommentarer:

  1. Fint at du får lagt inn bilder igjen. Koselig med besøk i helga! Klem Marit

    SvarSlett
  2. Husker ein høstdag eg var i byen, trærne på brygga var full av Sidensvans, byen var full av folk som "løp"hit og dit,

    Eg måtte stoppe å se på dei fine fuglene, den eineste gangen eg har sett de live,
    Og eg tror eg var den eineste som stoppa opp, og la merke til dei.
    Det var heilt uvirkelig og rart, fikk lyst til å rope til alle SE Se så fine, men nei det gjore eg ikkje.

    Fotoapparatet var ikkje med.

    Godt du får lagt inn bilder igjen.

    God Helg! Klem,

    SvarSlett
  3. Sidensvanser er så flotte, det ser nesten ut som de ikke hører til her i nord.
    Fine bilder fra turen din, klær har vi jo nok av og ut en tur det må en jo bare.

    Fine bilder, god helg fra Marit.

    SvarSlett
  4. Sidensvansane er så flotte fuglar. Har hatt ein flokk i hagen lenge,men no har den forflytta seg. Håper dei snart vil kome tilbake. Telde over 30 stk. ein dag :) Det er deilig med ein luftetur sjølv om gradene er kalde.
    Fine rimbilder du har tatt.
    God helg til deg frå MarJE.

    SvarSlett
  5. Flotte billeder du viser.
    Jeg har hvide primulaer og hvide tulipaner pt. elsker blomster.
    Ønsker dig en god week-end:) Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  6. Hei..og godt nytt år:)
    Så hyggelig men hilsen fra deg:))...håper opplastingen av bilder har ordnet seg..mye tull med dette hos mage i det siste.
    Så herligt med friske blomster nå på vinteren..og vi trenger det!
    God helg:)

    SvarSlett
  7. Så fint att det löste sig med bildöverföringen, det är frustrerande när det krånglar.
    Önskar dig en fortsatt riktigt fin helg

    Kram Susanne

    SvarSlett
  8. Så flott at du får lagt inn bilder igjen:)
    Og sidensvansen er virkelig en vakkert fugl.
    God søndag til deg!

    SvarSlett
  9. Hei på deg vennen!
    Så godt at det har ordnet seg slik at du får lagt til bilder igjen - blogging uten blir liksom ikke helt det samme!
    Fikk dessverre ikke tatt turen innom for en skravlings på fredag, da var jeg nemlig på vei til København sammen med en venninne. Hadde en super tur, med masse skravling, god mat og godt i glasset :) Gjør seg med en slik tur i "ny og ne".

    Nyt den nye uken!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  10. Jeg har litt lesevegring for tiden- finner ikke en bok som fenger skikkelig dessverre. Jaja, det er jo så mye kjekt på tv for tiden ;)

    SvarSlett
  11. Hei! Så fin blogg du har. Første gangen jeg møter på den. Jeg kommer tilbake:)

    SvarSlett
  12. Heisann :o)

    Ble litt opphengt i å mate fiskene dine her jeg .. hihi .. men her kommer omsider kommentaren .. :o)

    I går fikk jeg vite at det "bor" en Sidensvans i et tre borti gata her. Folket rundt om har pyntet treet med fjær - i anledning fastelaven - og jeg la ut bilder av det treet på bloggen min forrige dagen. Uten å vite om Sidensvansen :o) Når jeg zoomer inn på bildene mine - tror jeg nesten jeg kan se den - og det var jo bittelitt gøy da .. :o) Ser veldig rund ut .. er de det?

    Har tenkt på å lese de 50 shades bøkene jeg også .. men hvis de stort sett er en rekke orgasmer tror jeg ikke jeg gidder. Har man lest det èn gang - har man lest det nok .. tenker jeg .. sikkert veeeldig kjedelig person .. hehe ..

    Siden vi fikk ny coop-prix her jeg bor .. har vi hatt rikelig tilgang på rimelige tulipaner, roser og primula .. kjøper tulipaner og primula jeg da. Så får de stå til de visner og så bli erstattet av nye. I går var jeg på shopping et annet sted - en Rema-butikk hadde rose-rester fra morsdagen og jeg fikk kjøpt flere buketter for kun kr 20 pr bukett. Måtte kaste to roser - resten holder nok til helga :o)

    Håper alt er bra med deg og dine .. vi blogges .. klemmer :o)

    SvarSlett
  13. Tusen takk for hilsen hos meg! Sidensvanser er veldig vakre! Jeg har sett skjærer i dag... men hørte meisesang. Det er så herlig når fuglene begynner å synge igjen om våren.

    SvarSlett

En hilsen gjør meg glad!